неделя, 31 март 2013 г.

Отговори на celuFka

1. Име (ник): Ани (celuFka)
2. Възраст: 24г. 
3. Семейно положение: обвързана, с приятеля ми сме заедно от почти 4г   
4. Дечица: нямаме, тренираме за сега с кученце  Smile
5. Когато не шия... работя, или спя 
6. Предпочитана техника: до сега съм шила само гобленов, от скоро съм на кръстчета и определено ми харесва, винаги бих пробвала и нещо ново 
7. Предпочитани помощни средства: гергеф
8. Предпочитания: все още не съм си намерила предпочитанията, до сега съм шила само животни (и аз не знам защо), в плановете ми за в бъдеще са цветя. От към марки също нямам никакви фаворити - харесвам всичко, защото съм опитала от малко Smile
9. Обичате ли да изпробвате нови техники: да. 
10. Друго: тук са готовите ми неща http://celufka.snimka.bg/tapestries/zav-rsheni.728983. В момента шия Тигъра с бамбук на ДИМ, резерви и запаси нямам.
11. Професия: завършила съм Туризъм, работя като офис координатор във фирма за недвижими имоти

Няма коментари:

Публикуване на коментар