петък, 4 януари 2013 г.

Отговори на Роси123


1. Росица/люска
2.Тъкмо се стресирах че аз съм най- голямата, а бонели ме изпреварва. Аз съм на 40г. Когато трябва да съм сериозна съм такава, а иначе съм шматка, само щуротии са ми в главата.
3. Омъжена съм от почти 20г.
4. Виктория (19г.) и Александър (14г.)
5. Когато не шия, а и когато шия също обичам да ям всичко, особено сладичко, пуканки, семки и всякакви ядки. За пиенето- пия ракия, вино И бира. Главното И е по повод една шега- питали някой "Ти какво ще пиеш- ракия или вино?", а той отговорил"...И бира". И кафе пия, ама само сутрин. Така че другарчето ми да не се притеснява, ако не може да готви- спокойно може да ми купи нещо сладичко или едно пакетче царевица за пуканки или семки.
6. Съпругът ми ме е учил да шия гоблени и до тази година си шиехме 1:4 и 1:1, обаче откакто попаднах на темата за гоблените тук, чух за шиенето на кръстчета и си помислих че съм попаднала на селска седянка, където бабите шият карета на Х а им викат гоблени- беше ми много странно, но като започнах да разглеждам по- подробно и се оказа че много ми харесват тези работи. Пробвах с разни дребни неща, а за рождения си ден си поисках един фар на Дим и го уших . Много ми хареса всичко, много по- интересно е от Вилеровите, но имам няколко такива почнати и все още незапочнати. Вече имам и два Дименшънса, които си чакат реда.
7. Не ползвам гергеф - никога не съм пробвала, но ми се струва че ще ми  е трудно. Ползвам светъл и тъмен маркер, ножичка и игли. Със светлия оцветявам знаците, които ми предстои да ушия, а след като ги ушия ги минавам с тъмния маркер. Игли си купувам често, защото ги губя, чупя... Класьор за конците си направих от един голям албум за снимки. И кутии имам няколко, но все се заглеждам за още някоя.
8. Нямам предпочитания към определена фирма или конци. Повечето ми неща са с български конци, имам вече няколко Дименшънса, но ако трябва да си събера нещо сама, го правя с конци Ариадна. Панами имам няколко цвята, но не отказвам още.
9. Трудно се навивам да пробвам нещо ново, но пък ако ми хареса, нямам спиране.
10. Чудя се дали да не запиша тайно съпруга си в играта и това да му е коледния подарък от мен. Аз да направя два подаръка - един за моето и един за неговото другарче, а всеки ще си получи отделен подарък. Ще поумувам - има още доста време. Иначе съм много доволна че попаднах на вас. Много ми е хубаво с вас.

1 коментар:

  1. Сега, да ориентирам другарчетата, на които съм се паднала, а ако и на другите им е интересно могат да хвърлят по едно око. Тук съм качила ушитите ни гоблени и други разни дребни нещица http://rossiii.snimka.bg/tapestries/broderii.646390.all
    По- голямата част от големите са шити от Радослав. А тук са тези, които сме започнали и все още не сме завършили, както и такива, които си стоят в кутиите все още http://rossiii.snimka.bg/other/zapochnati-i-chakashti.671184.all Само искам да кажа че не ми се шие повече 1:1 и 1:4 и след, като завърша започнатите с такъв бод, другите, може би ще ги шием 1:2 или на кръстче през дупка с 3 нишки- те са Казанлъшки комплекти и имат по много конци, така че ще ми стигнат. Скоро ще си поръчвам и останалите фарчета на Дим. Така като гледате заплануваните ми неща, дали имам нужда от още комплекти? Наистина не искам гоблен- комплект- имам нужда от много, много време, за да ушия всичко, което имам. Затова имам следното предложение- ако сте от по- близичко и ви се пътува, вместо да се чудите какво да ми купувате, използвайте тези пар,и за да си купите билет до Плевен и обратно и ми елате на гости в съботата след рождения ми ден (той се пада в петък). Ще хапнем, ще пийнем и ще си побъбрим сладко. Ще ми бъде много приятно. Ако пък сте от далеч и нямате възможност за пътуване ми вземете по 1 метър бяла Аида 16 и 18к- все намирам какво да си шия и режа парченца. 14к имам 2 метра и от цветните имам. А ако можете да ми осигурите време за ушиването на заплануваните неща- равни няма да имате. Така, чакам ви на гости. Другите, на които не съм се паднала- също се чувствайте поканени- ще си спретнем голяма веселба.

    ОтговорИзтриване