петък, 4 януари 2013 г.

Отговори на Джемма


1. Светлана (Джемма)
2. 41
3. Омъжена
4. 2 момчета - на 22 и 12 години
5. Когато не шия обичам да ям сладкиши  и тестени изделия  и пия мляко с нес кафе (не кафе с мляко, а мляко с кафе!)
6. Най-много обичам гобленов бод, но и кръстчетата не са ми проблем. Най-мразя обаче, когато има 3/4 или 1/4 кръстче - изнервят ме.
7. Помощни средства ползвам само при шиене на кръстчета - рамка и гергеф. За шиене на гобленов бод, не мога да ги ползвам.
8. Предпочитам конци ДМЦ, за панами нямам претенции, за фирми също, долу-горе, стига да ми харесва картинката. Недолюбвам малко Милена стил, повече заради кражбите и и изопачаване на някои модели.
9. За новите техники не мога категорично да отговоря. Малко съм чешит. Ако ми хареса може и да пробвам, ако реша, че не ми харесва, подминавам без интерес.  
10. Хм, точката с печивата е точно по моята част. От сега ще кроя планове какво да приготвя за другарчето си. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар