петък, 4 януари 2013 г.

Отговори на teddybearm


1. Ирина / Teddyberam
2. На 47, (три пъти обърках числата, все 17 ми излизаше)
3. омъжена, щастливо все още
4. Дечищата - два двуметрови дангалака на 23 и на 18 (гоблените хич не ги вълнуват)
5. Когато не шия обичам да пътувам, но не спирам да ям по много и да пия по малко. Обичам всичко и за благозвучие използвам думата "гастроном" по душа.
6. Предпочитана техника - кръстчета, но шия и гобленов бод
7. Използвам редовно лупа (за да виждам по-добре къде съм сгафила) и флумастри с които отбелязвам по схемите. Не съм свикнала да шия с гергеф.  Конците си държа в три големи кутии от обувки - всеки конец е в найлоново пликче. Отделно кутии, кутийки, панами, пликчета, рамки, ножици, мъниста и какво ли не още - цял един шкаф и все не ми стигат.
8. Харесвам различни фирми, важното е да ме грабне картинката. И големината не е от особено значение. Когато си комплектовам сама използвам ДМС и Анхор конци. Само за Дим. използвам каквото ми е останало от оригиналните комплектовки.
9. Обичам да изпробвам всичко ново и веднага се хвърлям към всяко ново предизвикателство, но не винаги го довършвам (поне не веднага)   Изобщо типичен овен (категорично не овца ), считам че задължително трябва да опитам от всичко.
10. Благодаря ви момичета, зареждам се с много емоции от тези игри.

1 коментар:

  1. Да си допълня отговорите:
    По професия съм електроинженер, в момента се занимавам с достъпна архитектурна среда за хора с увреждания (леле колко тежко звучи).
    Нямам нищо против комплектован от другарчето гоблен, само в момента не ми се на шие нищо на религиозна тематика.
    Готовите ми гоблени от първите ми опити в ученическите години, до момента са качени тук:
    http://teddybearm.snimka.bg/tapestries/moite-gobleni.206608
    А започнатите и подготвени за започване (оригинални и комплектовани от мен) са в този албум:
    http://teddybearm.snimka.bg/tapestries/zapochnati-i-planirani-m-yanuari-2013.723719

    ОтговорИзтриване