петък, 4 януари 2013 г.

Отговори на Дуданка


1. Йорданка - Дуданка
2. Фактическите ми години са 34, а с тяхното нарастване се чувствам все по-млада по дух.
3. Омъжена за един работохолик.
4. Имам син Димитър на 9 години и един сладък персиец Пуфи на 1 година.
5. Когато не шия обичам да ям шоколад, но само Милка с цял лешник, пия по-малко вино, но бяло.
6. Предпочитам да шия кръстчета. Откакто започнах да шия Ланарте и Димешънс, някак си гобленовия бод остана на много заден план. Имам започнати няколко такива и незнам въобще дали ще ги завърша някога.
7. Помощни средства не ползвам. Не мога да шия с гергеф, някак си не ми е удобно.
8. Харесвам гоблените на Ланарте, Димешънс, Риолис. Не харесвам щампите и гоблените на Роял Париж, заради техните половинки кръстчета.
9. Обичам да изпробвам нови техники и така разбирам какво ми харесва и какво не. Сега съм се навила да си купя и първия гоблен с мъниста.
10. Сега като попълвах лексикона се сетих, че щеше да ми е интересно и да разбера какви са ви професиите, момичета. Аз съм счетоводител по образование, но имаме книжарница с магазин за играчки и сега работя там, т.е. за себе си. Опитвам се да си водя и сметките на магазина.

Няма коментари:

Публикуване на коментар