петък, 4 януари 2013 г.

Отговори на vicktoria_petrova


1. Казвам се Виктория, ника го виждате, но все пак vicktoria_petrova
2. Аз май ще се окажа най-малката, ще правя 19 на Коледа. А що се отнася до това на колко се чувствам, имам си моменти, когато съм като на 3, но имам и моменти, когато се оказва, че имам достатъчно акъл. 
3. Семейното ми положение май се подразбира? Неомъжена съм, има време  
4. И дечица нямам мои, аз самичка стигам  Пък и братче си имам, ама мама вече спомена (да си призная, с Люска (Росица) имаме родствена връзка)
5. Когато не шия... аз от скоро шия, и не шия много, но когато не шия обичам да ям сладко, особено шоколад, аххх, като си помисля, как хубаво ми стана... и да пия...хмм труден въпрос, обичам Спрайт, много даже, алкохола не го долюбвам, чаша вино, ако има повод, ми е напълно достатъчна.
6. Ами аз понеже, както споменах, от скоро шия, нямам предпочитана техника. Преди години, когато мама ми показа за пръв път беше едно малко гобленче, ама не помня с какъв бод беше, а като се замисля, май така и не го довърших, трябваше да има фон, ама остана само с няколко реда такъв. Наскоро се запалих, ших едни магнолии, помогнах на мама с едно патенце по Великден за яйчицата, и уших първото си самостоятелно гобленче. Вие сте го виждали, но аз нямам снимка да ви пратя пак. Сега шия едно друго котенце, пак смесено, този път са кръстчета, четвъртинки, контур и възли. Ще видим кога ще го довърша и ще се похваля.
7. Гергефи, линийки, лупи, не съм ползвала, струва ми се по-трудно с гергеф, лупичка не ми трябва за сега, а линията даже не знам за какво я ползвате. Аз ползвам маркери (като мама) светъл и тъмен и си драскам по копието на схемата (оригинала го пазя, мама така ме научи)
8. Предпочитания за фирми нямам. Ушитото ми коте е Дименшънс, сегашното забравих на коя фирма е. Мисля, че не името на фирмата определя дали гоблена ще ми хареса. Не съм шила големи гоблени, не знам дали ще имам толкова търпение, аз искам всичко да става бързо, да го видя скоро. Заглеждам се по тези на черна панама, но съм предупредена, че е по-трудно, и още не смея.
9. Ами за мен всичко е ново, и всичко ми е интересно. Не съм пробвала да шия с мъниста, но ми се струва интересно.
10. Студентка съм в момента в Американския университет в Благоевград. Не работя, както вас, но си имам работа в университета. За момента съм преводач на главния ни готвач, понеже той е англичанин и няма как да се разбира с персонала и с доставчиците.

Няма коментари:

Публикуване на коментар