петък, 4 януари 2013 г.

Отговори на darinaia


1. Дарина /darinaia/
2. Засега май съм най-голяма, пардон най -мъдра.Почти 52 са годините ми /по лична карта/, а 25 по дух. 
3. Щастливо омъжена /врачанка по рождение и скорпион като зодия, май  половинката е отдавна за медал/.
4. Откъм челяд съм богата. Имам двама сина на 30 и 28, но имам и три прекрасни внучки.
5. Ако не съм с иглата в ръце /ставам лоша, казва моя мъж, обичам да чета или да седна с чашка питие    пред компютъра.
6. Допреди около 2 години познавах само гобленовия бод 1:1, 1:2 или 1:4, но след като случайно  попаднах на форума се зарибих и по кръстчетата.
7. Рядко използвам гергеф, иначе шия само с нокторезачака/ като показалка/, не драскам по схемите, използвам една игла от много години и редовно се ровя в кутийте с конци. 
8. Предпочитания сякаш нямам, защото когато един гоблен ми хареса гледам да го имам и ушия. Иначе Dim още не съм шила, но като слушам отзивите ви за тях, май е крайно време да си взема.
9. Щом си харесам нещо, започвам да се ровя и да чета за него / каква техника се използва/ и задължително го пробвам / отделен е въпроса, че не винаги се получава желания резултат/.
10. Тъй като няма книга за жалби  то и аз нямам оплаквания. Сред толкова мили и отзивчиви дами се чувствам мнооого добре, затова на всички Ви желая много здраве и усмивки.

Няма коментари:

Публикуване на коментар