петък, 4 януари 2013 г.

Отговори на Азарея


1.  Весела (Азарея, означава съзвездието Голяма мечка на тракийски)
2.  37 почти 38. По дух по скоро дете  , но гордо си нося годините, не ми пречат .
3.  Волна птичка  
4. Един син с ханско име. Винаги стои в подписа ми. Сега е на четири години.
5. Когато не шия обичам да покорявам нови непознати върхове, в буквалния и преносния смисъл на думата, да играя със синът ми, да плета и ....
6.  Нямам определени предпочитания. Първият ми бод беше кръстче. После дълги години само гобленов, сега преоткривам кръстчетата.
7.  Имам нужда от още два чифта ръце и денонощието да е поне 48 часа. Май само това.   
8.  Нямам определени предпочитания. Гоблена или ме грабва и го шия или ....
9.  Да. Винаги пробвам нещо ново стига да го открия. По зодия и душа съм стрелец, така че новото винаги ме зове.
10. Май няма друго.

Няма коментари:

Публикуване на коментар