петък, 4 януари 2013 г.

Отговори на ania1


1.   Иванка / 

2.   Възраст 29 почти 30 (понякога истинско дете, както казва мъж ми
3.   Пълна къща - мъж(официално), деца и куче
4.   Батко на 8, бебе на 1/2, и йорки на 2
5.   шоколадово зависима - каквото и да е сладко, щом има поне една чаша захар в аз го ям, ако има и шоколад още по-добре. В момента пия само безалкохолна бира, а по принцип обичам и бялото винце
6.   Май нямам предпочитания, благодарение на вас открих кръстчетата и се влюбих. Много ме мъчат обаче кръстчетата на 18 каунта.
7.   Май нищо не ползвам. Имам гергеф който обаче не ползвам защото не ми е удобен. Игли си купувам постоянно, защото ги чупя, а наскоро се сдобих и с органайзер за тях. Планирала съм си и един пистолет за силикон за да се пробвам с играчките.
8.   Харесвам пейзажи и цветя и ако ме грабне някоя картинка няма значение на коя фирма е и с какъв бод е.
9.   Обичате ли да изпробвате нови техники? - опитвам, но ако не ме грабне или пък не се получи очакваното нещо от първият път, обикновено няма втори опит.
10.   Благодарение на вас се върнах към бродирането и открих много нови неща. Игрите в които участвах или пък само следих ми донесоха много емоции и се надявам и с коледната да е същото.
11. По професия и образование съм счетоводител(в майчинство). 
 Винаги ме е бивало повече с цифрите, отколкото с буквите. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар