петък, 4 януари 2013 г.

Отговори на lille_kanin


1. lille kanin (малко зайче) - Магдалена /не съм си чувала правилно произнесено името от доста време - тук вариации по името ми много/
2. Когато ме попитат на колко си години винаги ми идва първо да кажа 25, то не случайно ми е и любимото число. Но съм на цели 37, от които не се страхувам, а им се наслаждавам и радвам. 
3. Неомъжена - сигурно все още не съм намерила човека, с който да искам да се видя в бяло /да не си помислите само, че съм някакво претенциозно чудовище/
4. Имам едно слънце, което всеки ден ме стопля с усмивката си - моят малък, голям вече мъж на цели 7 и почти половина. 
5. Обожавам и прекалявам с шоколад и сладолед. Алкохолът не ми е силната страна, но вино, бира и  леките алкохоли не ги отказвам. Не мога да се преборя още с домашната ракия, но може би не съм случила на така обсъжданата тук Троянска сливова  
6. Първите ми опити бяха гобленов бод, от вас преди почти две години научих, че има и кръстчета и смесени бодове и мъниста. Май напоследък шия кръстчета.
7. Не използвам никакви помощни средства освен ножичка и понякога маркер. С гергеф не мога да шия. Имам си една огромна черна кожена табуретка с капак, в която съм си наредила всичко - конци, панами... Когато някой от приятелите ми седне на нея им предлагам да я отворят и да започнат нещо от там. Ами то всеки да направи по 10 бода и ще ми довършат започнатите гоблени. Ще ви очаквам на гости и да си знаете къде ще ви сложа да седнете.
8. Нямам специални предпочитания. Ако нещо ми хареса, няма значение на коя фирма е, с какви конци е и на каква панама. Само размера май има значение - не мога да шия огромни по размери неща, нямам търпение да видя края. 
9. Мечтая си за много свободно време, в което освен наученото до сега, да се занимавам и с нови неща. 
10. Всички вие сте прекрасни дами, на които много се радвам, въпреки че не пиша много често. Дано тази игра ни донесе много повече усмивки и да ни зареди с много положителни емоции. Обичам ви!

Няма коментари:

Публикуване на коментар