петък, 4 януари 2013 г.

Отговори на Малко Сладко Коте


1. Криси - Малко Сладко Коте (МСК)
2. Почти 24, но варира от 12 до 70  
3. Несемейна
4. Деца нямам, но имам 2 кучета, които са ми като деца (хъскита, женски, на почти 4 години и 1.6години)   
5. Обожавам шоколад (без бял), но не си падам по алкохола  Но една шоколадова торта с ром не бих отказала  
6. Всичко, което ми допадне, шия почти винаги според инструкциите, независимо от бод. Не обичам 1:2 (т.нар. вилеров бод), но и него съм шила.
7. Единствено гергеф имам, рядко го ползвам. Много, ама страшно много имам нужда от повече време в денонощието, месеца, годината! Ако може - сегашното поне х2!  
8. Откакто открих Dimensions, друго не ми се хваща, но съм шила и шия всичко, което ми хареса, независимо от фирмата.
9. Да, наскоро почнах да плета от хартия... Голяма зарибявка!  
10. Повече време, както споменах, и да се получи една страхотна игра  

Няма коментари:

Публикуване на коментар