петък, 4 януари 2013 г.

Отговори на Аз! LadyN


1. Казвам се Нонка /Нона/ - LadyN.
2. На 31 години съм.
3. Омъжена.
4. Имам две деца - дъщеря на 13 години и момченце на 1г. и 10м.
5. Божеее, не обичам, а обожавам да ям ... всякакви лакомства ... Алкохол не пия, газирано също. 
6. В момента шия първия си Дим - като изключим маргаритките с пеперудата. Е, става страхотно! Кръстчетата ми станаха любими, а от смесените техники съм очарована. Така и нямам напълно завършен гоблен 1:1  
7. Не ползвам пособия като линийки, гергефи и лупи. От игли винаги имам нужда. Купих си малко гергефче за едно гобленче.
8. Нямам предпочитания за марки, но наистина се влюбих в кръстчетата. 
9. Обичам да изпробвам нови техники - да! Друг е въпроса дали завършвам нещата, с които се захвана ... 
10. Новото май е професия - войник съм, в майчинство в момента. 
11. Нямам домашен любимец, не искам и да имам. Децата ми обожават животните, аз не.

1 коментар:

  1. http://www.stitch.su/dimensions/02461 - този го започнах днес
    http://nonaublekova.snimka.bg/?profile,albums - това ми е албума

    ОтговорИзтриване