петък, 4 януари 2013 г.

Отговори на Стани


1. Ник - Стани
2. Годините са ми над 30, но се чувствам млада, млада, млада.
3. Мома.
4. Деца нямам.
5. Когато не шия, обичам да си хапвам шоколад и всякакви сладки неща, а и солени не отказвам. Обожавам ментовия вкус, аромат и цвят. Подразбира се, че най-много мента пия, но не близвам никаква ракия. А пък докато шия обичам да слушам хубава музика.
6. Преди да започна да се навъртам в гобленарската тема, шиех само гобленов бод. Но като гледах вие какви красоти шиете, реших да пробвам и кръстчета и се влюбих в тях. Затова започнати гоблени с гобленов бод ми отлежават и не знам дали някога ще ги довърша.
7. Помощни средства имам малко, но май са ми напълно достатъчни. Имам изпиращ се флумастер, ножичка, купила съм си гергеф, а от предишната игра се сдобих и с мъничък такъв. Засега с гергефите много не се разбираме, но нещата вървят към промяна.
Конците за това, което бродирам в момента са ми в найлонови джобове за документи, които си наших на шевната машина /по идея на момиче от форума, не помня кой точно го показа/ и си ги държа в несесера от Нели, схемата я защипвам на папка и смело си драскам.
8. Досега готова комплектовка не съм имала, с изключение на един "Горски кът", който ших сто години и накрая дадох да  ми да го довършат. Установих, че най-много ми харесва да шия минита и да ги подарявам след това. За себе си почти нищо не съм избродирала. Нямам предпочитания за фирми и панами, ползвам всякакви конци.
9. Ако полукръстче и различен брой конци се водят за нови техники - да, пробвала съм ги. Опитвах да направя и френски възел, но не успях. Но не отказвам нищо ново, стига да ми допада крайния резултат.
10. Решила съм, че ще опитам да спазя точка 3 от регламента на играта. Няма да се цепя от колектива, я! Следващата седмица запретвам ръкави и започвам с репетициите. Дано не се наложи да са повечко, че свалих няколко килца през лятото 

Няма коментари:

Публикуване на коментар