петък, 4 януари 2013 г.

Отговори на ИнаТ


1. Името ми завършва на -ина  Така ме наричаха най-добрите ми приятелки в гимназията. Все още ме наричат така.
2. На 37 съм  Леле, каква солидна възраст, определено не ми подхожда, но се чувствам добре в кожата си. Всъщност, аз не се страхувам от нито една възраст, всяка си има своето очарование.
3. Омъжена за чужденец от Далечния Изток 
4. Син на 8 и дъщеря почти на 5 /ще ги навърши в края на ноември/.
5. Когато не шия, обичам да мечтая  Времето ми е заето основно с децата, обожавам ги и не мога да дишам без тях  Редовно прекалявам с шоколада 
6. Предпочитам кръстчета - по-приятни са ми, не ме отегчават и резултатът ми харесва повече.
7. Не използвам никакви помощни средства. Освен кутийката от последната томбола. В нея си нареждам конците, панамата, иглата и ножичката за поредната картичка, за да са ми на едно място.
8. Нямам специални предпочитания. Ако нещо ми хареса, няма значение на коя фирма е и колко е голямо, с какви конци е и на каква панама.
9. По природа съм много боязлива и всичко ново и неизвестно отначало ме плаши. Не съм консервативна, просто имам нужда от малко повече време, за да приема новостите 
10. Оставям непопълнено 

1 коментар:

  1. http://zhaygarova.snimka.bg/
    Имам незапочнати два гоблена - бели божури на Риолис /има го някъде в албума/ и двете ангелчета на Рафаел,на Ланарте.

    ОтговорИзтриване