петък, 4 януари 2013 г.

Отговори на Miss Emerald


1. Антония - Miss Emerald
2. Тази година отпразнувах четвърт век   и то защото гледах стар календар, та цели 10 години не съм сметнала 
3. Омъжена 
4. Две прекрасни деца, които са и две от най-съкровените ми сбъднати мечти.
5. Когато не шия обичам да ям шоколад и си пийвам по малко според сезона - лятото биричка или изстудено бяло винце, а зимата кога малка ракийка, кога червено винце, според настроението. Но по принцип, когато не шия, най-обичам да се заровя в материалите ми за другото хоби, използвам всяка свободна минутка.
6. Преди да ви открия шиех само гобленов бод и имах големи резерви към кръстчетата. Сега е точно обратното!   Имах големи опасения, че с комбинираните бодчета и различните брой нишки няма да се справя и ще се оплета като пате в калчища, но...  и за това грешах, поне до тук не успях. 
7. Когато шия кръстчета задължително ползвам гергеф, иначе не мога. Имам няколко. Ако е гобленов бод - без. Не мога обаче без да драскам по схемата, тук вече се оплитам, ако не задраскам ушитото. Ако шия картичка или друг дребосък не принтя схемата, а си я отварям с програмата Пейнт и си драскам с четките. Голям мерак имам за още една ножичка и се бях наканила да си взема този месец, но модела, който ми е легнал на сърце, го нямаше. А имам нужда определено, защото започнатите ми гоблени са в две кошнички с капачета и имам една метална кутия за дребосъчетата и всеки път търся къде точно е ножичката.
8. Предпочитания към определени фирми нямам, защото самия гоблен трябва да ме грабне и да пожелая да го ушия. Вече предпочитам неразграфената панама, 14 или 16 каунт, голям мерак ми е да си взема и черна, за да ушия любимото ми конче, но все още не съм стигнала до там. Конци си купувам само ДМЦ, даже вече си имат една голяяяяма кутия и си направих и разделителчета, някой път ще снимам и ще ви покажа. Другите марки остатъци са в една съвсем невзрачна кутия, която е толкова стара, че се чудя как удържа, но и за там съм намерила решение, само време да намеря отнякъде  
9. Нови техники трудно подхващам, но бръмне ли ми мухата, опитам ли може да няма спиране. За това засега предпочитам да остана на изпробваните!   
10. Пожелавам на всички ни успешна и богато емоционална игра, която да остави у всяка от нас само и единствено хубави спомени и да предизвиква широка усмивка всеки път, когато след време се сетим за нея!

Няма коментари:

Публикуване на коментар