петък, 4 януари 2013 г.

Отговори на nadezhda96

1.Надежда /nadezhda96/
2.На 36г., но се чувствам на 16 

3.Омъжена щастливо естествено  
4.Имам две момичета на 6г. и на 13г., едно кученце (пекинез) казва се Ема
5.Когато не шия обичам да си похапвам ядки и сладички неща  за пиене бялото винце ми е фаворит.   
6.До сега съм шила 1/4 предимно, но сега се запалих по кръстчетата.
7.Шия без помощни средства  все се каня да пробвам с гергеф   Организацията ми при шиене е конците в отделни пликчета  със съответната номерация и всичко това в кутия. 
8.Предпочитания като се замисля нямам обичам нежните гобленчета, единствено не харесвам щампите. Конците когато си комплектовам сама са на ДМЦ и Ахинор.
9.Малко съм предубедена към новите техники и не защото не ги харесвам, а защото ме е страх че няма да се справя.
10.Искам да ви кажа че ме зареждате с голямо настроение и вдъхновение. 


Няма коментари:

Публикуване на коментар