петък, 4 януари 2013 г.

Отговори на Ferhi


1. Светлана/ Ferhi  
2. На 34г, а все още съм между 18-22
3. От години сме сгодени (не искам да мина под венчило)  
4. Имам син на 10 и очаквам през новата година и беба да се появи
5. Когато не шия като повече от Вас си хапвам сладичко.
6. До тази година шиех само гобленов бод 1:1 и 1:4, опитах кръстчета и ми хареса, бързичко се получава с тях.
7. Нямам никакви помощници и не съм използвала до момента.
8. Харесва ми Ланарте и Солария, на Дим. също много ми харесват гоблените, но никога не съм шила и се съмнявам, че ще се справя
9. Обичам всичко ново защото задължително ще ми хареса 
10. Оплаквания нямам, препоръки също всичко е прекрасно тук, а Вие сте очарователни дами

1 коментар:

  1. Вече предпочитаната ми техника е Х
    Хвърлям се във водите на Dimensions

    ОтговорИзтриване