петък, 4 януари 2013 г.

Отговори на Реа


1. Вили (Реа)
2. Винаги мисля преди да отговоря на каква възраст съм, защото никога не знам,но след едно пресмятане на ум стигнах до 36години.   
3. Омъжена за рокер  
4. Дечица имам две - Калина на 11г. и Михаил на 9г. Децата ми са моят живот. Всичко друго е суета ...   Имам си и домашен любимец пинчер - Нора на 6 години.
5. Когато не шия обичам много да чета книги, обичам храната и обичам да пия червено вино - мавруд. 
6. До сега съм шила 1:4, 1:1 и от скоро кръстчета, обаче сякаш гобленовият бод си ми е най- на сърце. Никога не съм шила комбиниран гоблен. Купих си един на Дим, но не знаех, че е комбиниран  , така, че вече си имам и такъв.
7. Нямам и не използвам гергеф, рамка, линийка, но имам лупа, която от време на време я използвам. Смятам , че няма да ми е удобно да шия с гергеф, но може и да се заблуждавам - не знам. Драскам си по схемите и хич не ми пука    Добре, че си "изсмуках" без да искам иглата с прахосмукачката, че да разбера, че имало и с объл връх  
8. Предпочитания сякаш нямам - на принципа съм - виждам и само ако се влюбя се сдобивам с гоблена. 
9. Интересно ми е да изпробам нещо което не съм правила, но само когато аз си избера какво да е то.
10. Не за първи път съм убедена, че форума е голяма работа - тук се научих да меся питки, да правя мъфини,  да се запозная с декупажа и да намеря ВАС  

Няма коментари:

Публикуване на коментар