петък, 4 януари 2013 г.

Отговори на anieli


1. Аничка - anieli
2. На 31 съм, но сякаш часовника спря още на 18. 
3. Опитвам се да бъда модерна хихи - живея на семейни начала, но като си се замисля съм си едно щастливо омъжено момиче.
4. Имам едно малко прекрасно слънчево момиченце на 3 годинки.
5. Обожавам яденето, а покрай яденето и готвенето, пиенето не е много по моята част, но чаша червено вино и приятна компания никога не отказвам.
6. Честно казано, самия вид бод няма значени, с желание усвоявам новостите, особено ако картинката ми е пратила послание, че е моя и ме очаква заедно да поемем на приключение.
7. До скоро щях да кажа гергеф, но елинка откри, че има друго приложение, затова освен игла, май друго няма. 
8. Напоследък ме привличат гоблените с повече цветове, където картинката е като жива и сякаш те кани да и идеш на гости. Конци всякакви, панами според случая...
9. Кой отказва предизвикателство? Но съм доста предпазлива - първо чета ли чета и задавам едни такива глуповати въпроси...
10. Изпотих се, толкова въпроси, уж леснички. Коледа е далече, а вие успяхте да направите дните ми коледни още от сега - ще бъде хубава и дълга Коледа, радвам се, че ще я посрещнем заедно.

Няма коментари:

Публикуване на коментар