петък, 4 януари 2013 г.

Отговорите на delfin4e


1. Ивелина - delfin4e
2. Още малко и ще прхвърля 31 и ще стана на 16 евро   
3. Щастливо омъжена
4. Все още е/са само мечта  
5. Докато шия обичам да ям (а то и си ми личи)   - всички сладки неща с кокос и шоколад, и да пия ракийка и биричка, много рядко винце, а по специални поводи само казвам наздраве с уиски! Най-обичам да пия вода.
6. Някога шиех само гобленов, но съм пробвала и кръстчета и полукръстчета, фр. възли, и вече шия всичко! Само мънистата нещо не ме привличат!
7. Имам несесери, чанти, класьори и всякакви найлонови торбички за отделните гоблени и текущите, шия и с гергефи, но само при особена необходимост, ножици    уж имам няколко - но като ги търся все ги няма, игли имам много, но винаги имам нужда от повече, че все не ми стигат - много ги хабя - сякаш се изтъркват и всяко нещо с нова игла.   Много конци имам и никога не ми стигат кисийките да ги събирам  
8. Откакто видях и пипнах Дименшън съм влюбена в тях, но не отказвам всяка красота, стига да ми хване окото де  
9. Новите техники трудно им се навивам, ама почна ли веднъж, няма потушаване лудостта ми! 

10. Коментари: 
  Вярвам, че играта ще е страхотна, зареждаща и вдъхновяваща изпълнена с много приятни емоции!   
  Без да разпалвам каквито и да е страсти, просто уточнявам, че нямам нищо против да изпратя и на другарче в чужбина! Какъвто ми е късмета!
И не забравяйте, че сладкишите са само пожелателни, не задължителни за печене в домашни условия -   който прави предварителни опити - да препраща към мен всякакви брак, изгорели и дефектирали изкушения - приемам с удоволствие!   


1 коментар:

  1. Допълвам се:
    11. Дипломиран МАРКЕТОЛОГ съм, но работя като секретар и експерт по Управление на проекти.

    а това са ХОБИ галериите ми:
    https://plus.google.com/photos/103733889986564737250/albums?banner=pwa

    ОтговорИзтриване