петък, 4 януари 2013 г.

Отговори на eminav


1.Кристина (за колегите), Ина(за Приятелите), а във форума eminav.
2.На 30 години
3.Живея на семейни начала и ако не са някой странични фактори бихме живели много щастливи, но........
4.Две деца - Ванеса на 10г и Мартин почти на 7г
5.Когато не шия обичам да ям ядки и да пия мента с пр. мляко или водка с портокалов сок, а през лятото задължително биричка
6.Откакто Ви открих във форума тотално зарязах гобленовия бод. Харесват ми кръстчетата, комбинираните техники и бодове 
7.Ако има много цветове предпочитам да шия с гергеф и разбира се ако е малък гоблена. Иначе мога да шия и без него, но ми е по-трудно. Мечтата ми е да си купя рамка за шиене, но не знам дали ще мога да свикна с нея и не ми е ясно как се подпъхва конеца когато трябва да прескочиш. Игли имам много, а имам и от тези с двойния връх, но те са за шиене на рамка, така че в момента отлежават. 
8.Конците са ми подредени в кутии под номера, но май ще трябва да си купя още (по късно ще кача снимки). Шия предимно с ДМЦ, но имам остатъци от Анхор и ариадна. Една много близка приятелка ми подари нейните конци и панами и сега се чудя дали да си поръчам липсващите около 90 цвята на ДМЦ. Специални маркери не ползвам. Ползвам двувърхите фулмастери на Кариока, защото са водоразтворими т.е. миещи се и няма начин да оставят следа по панамата, така че с тях си драскам спокойно върху панамата.Като гоблени най-много ми харесват на Дим, Ланарте, Вервако, Риолис, Панна и т.н, щампи мразя - не мога да се ориентирам там.
9.Обичам да пробвам нови неща, но преди това трябва да съм чела и гледала много, докато се почуствам сигурна, че мога да го направя перфектно и без грешка.
10.Идеята за лексикона е чудесна, понеже с един пост можеш да разбереш много за своето другарче. По повод коледните сладкиши имам рецепта за коледни сладки и миналата години децата сами си ги направиха, така че ако искате ще я кача, супер лесни са и са уникално вкусни.
11.Като професия от 3 год съм банков служител, касиер, но не това е моето призвание и определено ще работя за някаква промяна, а иначе имам страхотен бизнес проект за собствен бизнес свързан с хобито, но пусто липсват финанси за неговата реализация.

Няма коментари:

Публикуване на коментар