петък, 4 януари 2013 г.

Отговори на bub.ka


1. Име - Любомира с ник - bub.ka
2. Възраст - на почти 46 години - по независещи от мен причини се чувствам на повече
3. Сем. положение - щастливо омъжена от 24 год.
4. Деца - Мартин на почти 18 години - ще ги навърши прeз март
5. Когато не шия... съм във Фейсбук - най-вече игри, чак се ядосвам на мене си, че вися там вместо да шия  
6. Предпочитана техника - гобленов бод, от миналата година шия само кръстчета, но ми се струва двойна работа
7. Не използвам помощни средства
8. Предпочитания - до миналата година февруари /докато ви срещнах/ шиех само готови комплектовки на фирма "Ади" ,дори не знаех, че съществуват и комплектовки по схеми от нета - харесвах портрети на жени. После ви открих и всичко се промени. Благодарение на Деси и Делфинче имам разпечатани схеми и си правя комплектовките сама. Уших Момичето с коня, Пълнолунието - три пъти, маковете и слънчогледите на Риолис. Сега шия - Полярна нощ и Гълъбите пак на черна панама. Та ми се ще нещо по-свежо - харесвам Риолис. Шия само с конци ДМЦ
9. За мен кръстчетата бяха нова техника
10. Нямам нищо против комплектовка от нета, харесвам ги. Нямам и комплектовки, които да "чакат" - шия по няколко гоблена едновременно и като ги запоприключвам си набавям следващия.
    Имам обаче въпрос :Когато не са указани метрите на конците, аз като ми свърши цвят отивам и си купувам, а въпросът ми е ако ние комплектоваме -за подарък, как да преценим колко конец е нужен, ако не сме го шили съответния гоблен, пък и дори да сме го шили? Аз не си записвам.
     Бих се зарадвала на всичко направено и приготвено специално за мен!Обичам да събирам и схеми - за картички - коледни, новогодишни, за рожденни дни... всякакви.
11. Професия - в момента детегледачка

Няма коментари:

Публикуване на коментар