петък, 4 януари 2013 г.

Отговори на de4ko95


1. Пенка /de4ko95/
2. Оказа се че съм една от най-възрастните. Преди една седмица навърших 48. Чуствам се на 24. A всеки ден ми се налага да ставам на 3-4 години.
3. От доста време съм щастливо омъжена за един чудесен човек
4. Имам много дечица, но бисерчетата са ми две - момиче на 23 и момче на 17
5. Ям всичко и най вече сладичко, но не ми личи и вкъщи казват, че ако съм прасе, до сега да са ме заклали, за да не хабя храната. Пийвам по малко за компания на мъжо. Не пия кафе, но чай много
6.По-рано шиех само гобленов бод, но откакто ви открих, открих и кръстчетата. Имам ушит един Дим, който ми достави истинско удоволсвие. Мисля да не ми е последен. Шия и щампи, но минита, а не ми харесва1:4
7. Не използвам никакви помощни средства. По-рано бележех по схемите, но сега го правя само при разхвърлени бодчета. Все се каня да си подредя конците които имам, но .........стоят си "подредени" в кутии.
8. Предпочитания към производители и фирми нямам. Водя се от картинката и ако ми хареса - шия
9. Нови техники - да, особено, ако крайния резултат ме грабне
10. Домашни любимци - две кучета и една котка., които си стоят вън на двора. За професията може да сте се досетили - детска учителка съм.

Няма коментари:

Публикуване на коментар