петък, 4 януари 2013 г.

Отговори на ya_ya


1.Яна - ник ya_ya
2.35 навършени
3.Щастливо омъжена за най-прекрасния мъж
5.Обичам да пия всичко, което ми харесва - по малко ракийка, хубаво уиски, биричка и винце. Не обичам кола и чайове - единствено чай от балканска мащерка - обожавам го.
4.Моите слънчица - Илия на почти 8 години и Виктор на 4год. - не мога да живея без моите деца
6.Научих се да шия на гобленов бод, но откакто открих кръстчетата преди няколко години предпочитам този бод, а също и комбинираните бодове на Дименсионс. Не съм се отказала от гобленовия бод, но не бих и започнала нещо 1:4 - изглежда ми на пиксели и размазано.
7.Не обичам гергеф и всички видове рамки.
8.Много харесвам Вервако, Дим и някои руски марки, които имам в оригинал и много ми допадат - Риолис, Алиса и Панна. Иначе шия всичко, което ме грабне. Близнашка му работа - няколко неща наведнъж - само с едно не мога.
9.Пробвала съм да шия с мъниста и ми харесва.
10.Много харесвам този форум и момичетата в него. Данъчен инспектор

Няма коментари:

Публикуване на коментар