петък, 4 януари 2013 г.

Отговори на Estellia


1.   Мимчи Кукапинчи се казвам (Име: Мария, Ник: Estellia). Приятно ми е!
2.   На 29 години съм, но се чувствам като на 20-22.
3.   Мома съм все още.
4.   Нямам деца и хем ми се иска, хем все още май не ми стиска.
5.   Когато не шия, обичам да ям ядки, шоколад или бонбони и пия билков чай, сокчета, червено или бяло винце.
6.   Шия гобленов бод, кръстчета, комбиниран, а ми предстоят и други, които до този момент не съм пробвала.
7.   Все още не съм измислила начин за организиране на всичките неща за гоблените, включително и за конците - един път найлонови пликчета, друг път класьор за дискове... Гергефи не ползвам. Ползвам различни видове игли, ножички, карфици, маркери и др.  
8.   Фирми не бих казала, че имам любими, но харесвам нежни неща, повечето на Риолис, Дименшънс и др. Малки размерчета гоблени или средни. Панами съм ползвала 1-2 разновидности единствено. Конци съм ползвала единствено на DMC и Anchor и съм доволна.
9.   Интересно ми е да пробвам нови техники.
10.   Прегръщам бъдещото си другарче още от сега.   Прекрасни сте, мили дами и се радвам, че съм сред вас. Тръпна в радостно очакване и нямам търпение да участвам в първата си томбола.   

Няма коментари:

Публикуване на коментар