петък, 4 януари 2013 г.

Отговори на nosferata


1.Мариана/ nosferata
2. 34, ама не ми дошъл още акълът...
3. Венчана - по рокерско-келтски ритуал <смъртта не ще ви раздели, а само липсата на любов...и т.н.>.
4. юнак на 6 години.
5. Не мога без сладичко, ставам зла и саркастична. Обичам хубаво вино (за съжаление от известно време се отказахме от българските вина, защото развалиха дори любимия мавруд), силен чай и ароматно кафе. 
6. Предпочитана техника нямам, харесват ми и кръстчетата и обикновеният гобленов бод. Гледам да ги редувам. Не съм пробвала Дим-ските техники, например не знам как се прави френски възел. Лейзи-дейзи се научих в училище - украсявахме някакви бродерии.
7. Имам гергеф, от време на време го ползвам, но не съм пристрастена. За схемите ползвам стари флумастри на малкия - след мен е невъзможно да разгадаеш тази схема на какво е била, може и на градския транспорт в София да е...
8. Нямам конкретни предпочитания за нищо, важното е гобленът да ми харесва. Не харесвам щампи (май тук никой не им е фен), както и религиозни мотиви. Последните няколко гоблена са ми в кафяво-синьо-сива гама и ми се шие нещо по-цветно, оглеждам и цветя (никога не съм правила). Моят човек ме подпитва какво ще шия като завърша Фрегатата, но дотогава много време, че тя е голяма. Да сме били отишли в онзи гобленарски магазин на Стамболов...
9. Пробвам нови неща, но ги "прошнуровам", защото съм доста консервативна и не всяко нещо ми харесва, внимателно подбирам кое ще е с мен и занапред, а с кое няма да се гледаме повече. Това зависи за всичко, дори и за шоколадовите бисквитки (то затова и по-добрата ми половинка ме гонИ 2 и половина години). Имам си любими марки почти от всичко и страдам ако развалят качеството на нещо, което харесвам - отваря ми се работа да си намеря по-подходящо...
10. Оценявам всеки жест, направен от сърце за мен; обичам да зарадвам изненадващо някого. Важни са ми вложените емоция и мисъл за мен, а не паричната стойност - по това преценявам доколко човекът държи на мен и доколко отбива някакъв номер...
Ако някой има въпроси - да пита, освен номера на обувките друго нищо за криене нямам 

Няма коментари:

Публикуване на коментар