петък, 4 януари 2013 г.

Отговори на ba4iiska

1.   Христина / ba4iiska – това е името ми като го прочетете цялото

2.   37 фактически (понякога го раздавам като на 15, а друг път като на 75) Не си крия годините, както и килата 
3.   Омъжена
4.   Тийнейджърка на 14  
5.   Когато не шия обичам да ям всичко (без карантия и люто), което съм си приготвила сама и да пия, всичко, което съм опитала и ми е харесало. 
Наблягам на биричка с мъжО и троянска сливова (когато имам възможност)
6.   Предпочитам кръстчета, след това 1:1 и накрая 1:4 – степенувам
7.   Средства имам : 1 бр стан (страхотен е); 1 бр рамка; 4 бр гергефи; 4 бр кутии (3 за конци и 1 за текущия гоблен; 1 бр рибарско куфарче пак за конци. Като гледам всичко си имам.   
8.   Кефя се на средна големина гоблен със смесена техника –кръстче, полукръстче с различни ката конци, а ако е и с мъниста + конци – съм  . 
Определено харесвам руските Риолис, РТО, Панна, .... Но и Вервако и Пермин
9.   Нови техники – експериментирам, като зависи от настроението, позата, партньора и ...... Шегувам се – експериментирам във всичко и навсякъде. Не само в техниката на шиене   Само френските възли ми се изплъзват, въпреки че съм учила френски език засилено 4 години.
10.   Бих се зарадвала на всичко направено с желание специално за мен.  
  Като се замисля ще се зарадвам на онези конци в преливащите се цветове.

Няма коментари:

Публикуване на коментар